2013. február 20., szerda

Horgoltam ezt-azt

Mostanában sok horgolással kapcsolatos blogot végignéztem és a szebbnél szebb kézimunkák láttán, kedvet kaptam ahhoz, hogy előkotorván pókhálós horgolótűmet, felelevenítsem ebbéli tudásomat.  Most következzenek a bizonyítékok. (Bár telefonnal nem sikerült túl jó képeket készítenem)

Rózsa Ágnes napra:

Rózsa Dóra napra:

Leírása itt található:
http://5letes.hu/news.php?extend.311

Gerbera Zsuzsanna napra:

Ez alapján:
http://melibondre.com/blog/?p=432

Készítettem még pillangót is, de az arról készült kép nagyon homályos lett, és mivel már elajándékoztam, kénytelen leszek újat horgolni...


3 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon szépek! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Andi, minden elismerésem. Csodálatosan sikerültek a virágok. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lettek! :) Én soha nem horgoltam, egészen tavaly decemberig. Anyu régebben próbálta megmutatni, hogyan is kell, de már a pálcák elnevezésekor kiakadtam. Sokkal előbb tudtam kötni talán azért berzenkedtem az elnevezések miatt. :D Most sem vagyok valami gyakorlott horgoló és még mindig szívesebben kötök. Viszont találtam egy nyári modellt, amit horgolni kell, úgyhogy majd ha lesz időm neki ugrom. :) Tényleg nagyon szépek lettek a virágok! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.