2012. október 6., szombat

Ismét Párbaj :-)

Október 8-án indul a következő (harmadik) Könyvmoly Párbaj. Mivel az előzőt sikerült teljesítenem, gondoltam idén is 10 könyvvel indulok. Azaz 11-gyel, mivel az új szabályok szerint 10 + 1 Joker művet kell elolvasnunk (a Joker azt jelenti, hogy nem kell előre kiválasztani, hanem a párbaj alatt dönthetjük el, hogy mi lesz a 11.) Íme a 10-es listám:

1. Jules Verne: Nemo kapitány
2. Móricz Zsigmond: Légy jó mindhalálig
3. Christopher Moore: Biff evangéliuma
4. Grimm legszebb meséi
5. C. S. Lewis: Narnia krónikái
6. Szabó Magda: Születésnap
7. Havas Henrik: Szeretők
8. dr. Ambrus Péter: Az igazi testőrök
9. J. K. Rowling: Bogar bárd meséi
10. Jókai Mór: Az arany ember

Előző Párbajos tapasztalataim okán, úgy véltem, hogy idén jobb ha Én is összeállítok egy B listát. Csak a biztonság kedvéért...

B lista:
1. Fekete István: Tüskevár
2. Déry Tibor: Niki
3. Havas Henrik: Könyörtelenek
4. Charlotte Bronte: Jane Eyre
5. Rejtő Jenő: A három testőr Afrikában
6. Ray Bradbury: A tetovált ember
7. Lucy Maud Montgomery: Avonlea-i krónikák
8. Joanne Harris: Csokoládé
9. Sohonyai Edit: Le a csajokkal!
10. Popper Péter: "Részemről mondjunk mancsot"

Innen üzenném a Húgomnak, hogy igen jól látja, köztük van a Tüskevár. Igaz, hogy a B listában, de gondoltam lassan ideje lenne adni neki egy esélyt. Persze "A kőszívű ember fiai"-ra még mindig nem vitt rá a lélek. :-)

1 megjegyzés:

  1. Jó, hogy indulsz. :) Sok sikert újra! Olvastam a leveledet, de már későn, úgyhogy megint lekéstem. Sebaj. :) Úgyis egy csomó dolgom lesz és van is. Tudod, lesz kistesója a Millinek. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.