2014. február 6., csütörtök

Simon Tamás: Vérmacska, avagy Alfi világuralomra tör



„… nem biztos, hogy az szeret a legjobban, aki szép szavakkal szeret.”
(Hantosi Réka)

 
Vigyázat, nyomokban trágár szófordulatokat tartalmaz!!!!
Már a 2. oldalnál látszott, hogy ebből jó kis összefoglaló lesz. Beleszerettem ebbe a könyvbe, vagy mondhatjuk úgy is, hogy alfinista lettem. Pusztán a jegyzeteim visszaolvasása elég ahhoz, hogy visítva röhögjek. Így hát nagyon szívesen ajánlanám mindenkinek, de nem tehetem. E könyv olvasásának ugyanis komoly szabályai vannak, olyasmik, mint Gibbs szabályai az NCIS-ben :-)
  1. Akinek még nincs macskája, de szeretne a közeli, vagy távoli jövőben, az semmi esetre se olvassa el…
  2. Akinek van macskája és azt hiszi, hogy nála ádázabb fenevad nem létezik, az feltétlenül olvassa el, hogy lássa, hogy az ő cickánya nem is olyan vészes.
  3. Aki nem bírja a káromkodást az bele se kezdjen. Alfi mondhatni kötőszóként használja a férfi és női, illetve patás állatok nemi szervének durvább megnevezéseit, a szexuális érintkezésre felszólító igékről már nem is beszélve. A legfinomabb kifejezésként még talán a köcsögöt említhetném.
  4. Gyereknek még véletlenül se adjuk a kezébe.
Akkor kinek is ajánlom? Hát, hogy a sógor jelöltem szavaival éljek, annak, aki szereti, ha egy könyv „odabasz”. (Most Alfi is biztos büszke lenne rám…)

Szóval, ez egy macska naplója. Gondolom, senki nem lepődik meg a választásomon. A főszereplőnk Alfi, egy gyönyörű ezüst cirmos macsek roppant szókimondóan, igen trágár stílusban ír a saját és a gazdi - akit egyébként Alfi csak Szőriként emleget végig – mindennapjairól és arról, hogy toppan be az életükbe egy talált kis cica.
Természetesen a kedvenc szereplőm Alfi, és nem csak azért, mert féltem a vádlimat. Ez az ezüst cirmos álom hol csajozási tanácsokkal látja el Szőrit, hol szobakörbefutó világbajnokságra készül, szeret kertészkedni, mérsékelt mozgású és hízásra hajlamos. Hobbija a WC lehúzás az éjszaka teljes csendjében, és a "majd máskor edzés". Kiválóan ért mások önbizalmának növeléséhez és a szeretet sugárzásához. Hát lehet őt nem imádni ezekért? Persze, azért kicsit megszerettem Szőrit is.

Egyébként, ha valaki elolvassa a könyvet és még nem elég neki, akkor megtalálja Alfit cafeblogon:
És a facebook-on is:

És most következzék néhány fincsi kis idézet Alfitól:
Egy a könyvből:
„Ráadásul egész nap kettesben voltunk, nem volt valami romantikus, mert elénekelte az egész magyar rockzenei színtér minden slágerét, amivel nem is lenne semmi gond, ha nem olyan hangja lenne, mintha egy repedt fazekat húznának a betonon éjjel, amikor nagyon csend van.”

Egy a blogról:
„Mindenesetre mondta, hogy most macskadorombolásra van szüksége és mivel én köcsög vagyok, ezért letöltött egy alkalmazást a telefonjára, amiben van macskadorombolás hang.”

Egy a facebook-ról:
Ti pedig kurva jó fejek vagytok - hisz aki engem szeret, az köcsög nem lehet, tartja a mondás, amit én mondtam…”
  
Én most megyek és neki is látok a második résznek. Nektek pedig azt ajánlom, hogy olvassátok és szeressétek ti is Alfit, mert különben kurva világ lesz…

Ha esetleg Alfi erre tévedne, íme az én cica lányaim :-)

2 megjegyzés:

  1. Örülök ennek a bejegyzésnek, mert bár nem nagyon szeretem a macskákat, jó ideje szemezek ezzel a könyvvel. Most még jobban meghoztad hozzá a kedvemet :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy nem mindenkit rettentettem el a kritikámmal. :-)
    Ha bírod a durva beszédet, biztos élvezni fogod.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.