2013. március 28., csütörtök

Horgolt karkötő



Mostanság az ismerőseimet azzal őrjítem meg, hogy mikor fémdobozos üdítőt isznak, rájuk szólok, hogy szépen törjék le a pöckét. Mert nekem az kell. Hogy miért is? Íme:



Ezekből a kis nyitófülecskékből nagyon ötletes dolgokat lehet horgolni, például olyan karkötőt, mint a képen. Ez a fekete darab Ágnes napra készült, de csináltam már ilyet a Húgomnak is Télapó ajándéknak.
Nem kell hozzá más, csak nyitófül, fonál és horgolótű. Ja, és smirgli, mert a kiálló éles részeket szépen le kell reszelni. (Én fel szoktam vágni csíkokra a smirglit és így át tudom húzni a lyukon. Így könnyebb a belső részeket reszelni)
A nyitó fülecskéket színével felfelé, egyforma állásban horgolom egymáshoz rövidpálcák segítségével. Láttam már olyan mintát a neten, ahol másféle pálcát használnak. Ezzel is nyugodtan lehet variálni.
A mintát innen kölcsönöztem:

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Igazság szerint nem olyan nehéz, mint amilyennek látszik.

      Törlés
    2. Nekem, aki egyáltalán nem tudok horgolni, azért biztos elég nehéz lenne :)

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.