2013. január 9., szerda

Állatkák



A következő bejegyzéshez Luca blogja adta az ötletet. Mindig örömmel olvasom, amikor Marci kutyusról ír valamit, pláne ha még képet is csatol, mert mint már sokszor említettem, állati nagy állatbarát vagyok. A mai nap a következőt posztolta:


Hasonló szituáció nálunk is gyakran előfordul, csak azzal a különbséggel, hogy Én hiába szólok rá a macskákra, azok rám se hederítenek. Nyugodtan ücsörögnek tovább ott, ahol nem szabadna:



Azon szoktunk viccelődni a Párommal, hogy mi sajnos nem vehetünk plazma tv-t, mert akkor hová ülnének a macskák?

 Ja, és a konyhaszekrény teteje is vicces hely macskaszemmel:


3 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik a képek! Nem semmi macsekok, imádnivaló nézni őket. Azért a tévén való játék elég meredek. :D
    De látom a játékkutyussal azért elvannak. ;)

    VálaszTörlés
  2. Hmm, én ide írtam még aznap, amikor kijött a bejegyzés, de nem látom a kommentemet. Más blognál is jártam már így, nem tudom, mitől lehet. Mindenesetre nagyon vicces, hová fel nem másznak a macskák, főleg az utolsó tetszik, az elsőnél meg aranyos, ahogy beleolvadnak a környezetükbe :) És köszönöm a hivatkozást, jólesett, örültem neki :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.