2013. január 20., vasárnap

J. K. Rowling: Bogar Bárd meséi



Az első dolog, ami eszembe jutott ennek a könyvnek az elolvasása után, ez volt: „Ennyi?”
Nem tudtam, hogy ilyen rövid, mire belelendültem már vége is volt. Egy kicsit többet vártam tőle.

Ez a mű a varázslócsaládok meséskönyve, mely 5 mesét tartalmaz, Albus Dumbledore - a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola egykori igazgatójának - magyarázataival megtoldva. 
Az 5 mese a következő:
     1. A varázsló és a pattogó fazék
     2. A szerencse színes szökőkútja
     3. A mágus szőrös szíve
     4. Nyiszi nyuszi és a locsifecsi fatönk
     5. A három testvér
A történetek között van tanulságos, viszolyogtató, humoros és rémisztő.
A három testvér történetét ugyebár ismerjük már a Harry Potter könyvekből, amire Én leginkább kíváncsi voltam, az Nyiszi nyuszi meséje. Az egész jó volt. Na jó, A szerencse színes szökőkútja sem volt rossz, de mást nem nagyon tudnék kiemelni. 

Egyszer mindenképpen érdemes elolvasni mindenkinek, de a gyerekeimnek biztos nem olvasnék ebből a könyvből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.